تجربه نزدیک به مرگ از زبان راویان واقعی

۲۱ فروردین, ۱۴۰۰
1 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

تجربه نزدیک به مرگ یکی از موضوعات پرطرفدار این روزهاست و ما به همین دلیل در این مطلب، هم دربارۀ این موضوع با شما صحبت می‌کنیم و هم به معرفی چند کتاب ارزشمند در این باره می‌پردازیم که به نقل از راویان واقعی نوشته شده است. اگر طالب داستان‌های واقعی زندگی پس از زندگی هستید، این مقاله را از دست ندهید.

فهرست عنوان‌های این مقاله:

درباره تجربه نزدیک به مرگ چه می‌دانیم؟

سه دقیقه در قیامت

شنود

بازگشت

درباره تجربه نزدیک به مرگ چه می‌دانیم؟

کسانی هستند که در اثر بیماری یا اتفاقاتی مرگ را برای دقایقی یا روزهایی تجربه کرده‌اند و باز به دنیا برگشته‌اند. بعضی از این افراد از این تجربه نزدیک به مرگ در قالب کتاب، داستان‌هایی را بازگو کرده‌اند که به ما کمک زیادی می‌کند برای فهمیدن حقایق و واقعیت‌های این دنیایمان و رابطۀ این واقعیت‌ها با دنیای بعد از مرگ. در زیر، چند کتاب با همین موضوع را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

سه دقیقه در قیامت

سه دقیقه در قیامت ماجرای یکی از مدافعان حرم است که وقتی تحت یک عمل جراحی قرار می‌گیرد، به‌مدت سه دقیقه روح از بدنش خارج می‌شود تجربه ای نزدیک به مرگ را درمی‌یابد و در همان سه دقیقۀ کوتاه (از نظر ما)، حقایقی را می‌بیند که اصلاً تصورش را نمی‌کرده.

در این کتاب که جزو آثار گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی است، معنای اتفاقات زیادی را در زندگی دنیایی‌مان می‌فهمیم و نتیجۀ خیلی از اعمالمان را قبل از اینکه از این دنیا به دنیای جدید سفر کنیم، از نگاه راوی کتاب می‌خوانیم.

شنود

شنود که جدیدترین کتاب نشر شهید ابراهیم هادی با موضوع تجربه نزدیک به مرگ است، شاید جذاب‌تر از دو کتاب دیگر به نظر بیاید. در شنود، راوی که از مأمورهای امنیتی کشورمان است و نخواسته اسمش منتشر شود، به بیان ماجراهایی می‌پردازد که طی ده روز کما در اثر مننژیت و بارها و بارها خارج شدن روح از بدنش برای ما می‌گوید. داستان‌های این کتاب خیلی ساده و جذاب بیان شده و واقعاً آدم را به فکر وادار می‌کند.

بازگشت

بازگشت نیز که تا امروز هم از کتاب‌های نسبتاً پرفروش فروشگاه آنلاین جریان کتاب بوده، به بیان ماجراهای واقعی از دیده‌ها و خاطرات کسانی پرداخته که مرگ را تجربه کرده و به دنیا بازگشته‌اند.

این کتاب هم از جمله کتاب‌های نشر شهید ابراهیم هادی است و با این هدف منتشر شده است که آگاهی‌های من و شما را از دنیای مادی و عاقبت بسیاری از مسائل زندگی پس از مرگ باخبر کند.

 

1 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.