کتاب فروشی های مشهد

۲۴ آبان, ۱۴۰۰
3 دیدگاه
4دقیقه زمان مطالعه

در این مقاله قصد داریم کتاب کتاب فروشی های مشهد را به شما معرفی کنیم. احتمالا برای شما هم پیش آمده باشد که یک پادکست کتابی مانند کتاب بازگشت را به شما معرفی کرده باشد، یا کتابی را برای تحقیق و بررسی در مورد یک موضوع خاص مانند کتاب صعود چهل ساله و یا امواج اراده ها را نیاز داشته باشید، یا در محل کار خود کتاب یک ون شبهه را برای پاسخ گویی به شبهات را لازم داشته باشید و یا میخواهید کتاب هایی مانند کتاب از چیزی نمی ترسیدم و یا حاج قاسمی که من می شناسم را برای همایشی که شما مسئول آن هستید، تهیه کنید.

اگر این اتفاق برای شما رخ بدهد چه کار میکنید؟! احتمالا در کتاب فروشی های آنلاین نام کتاب را جست و جو میکنید اطلاعاتی مانند نام نویسنده، قیمت و موضوع کتاب را پیدا میکنید و از همان سایت ها سفارش خود را تهیه میکنید. اما اگر زمان کافی برای دریافت سفارش خود به صورت اینترنتی را نداشته باشید چه ؟! احتمالا به یست بهترین کتاب فروشی های مشهد احتیاج پیدا میکنید.

ما در این مقاله با معرفی معروف ترین و بهترین کتاب فروشی های شهر مشهد سعی کرده ایم تا بتوانیم به شما در هنگام خرید کتاب های مورد نظر خود کمک کرده باشیم.

خرید کردن از مکان های معرفی شده در مقاله بهترین کتابفروشی های مشهد به شما کمک میکند تا کتاب مورد نظر خود را با بهترین چاپ، مترجم و قیمت تهیه کنید. همچنین با خرید از این مکان ها میتوانید نسبت به معتبر بودن و اصل بودن کتاب ها اطمینان داشته باشید.

از آن جایی شهر مشهد وسعت زیادی دارد و همچنین تراکم جمعیتی نیز در آن زیاد است کتاب فروشی های مختف و متنوعی نیز در آن شروع به کار کرده اند. این تنوع زیاد در کتاب فروشی ها علاوه ب این که مزایایی مانند دسترسی و خدمات بهتر را نسیب خریدار میکند ممکن است باعث خریداران کتاب را دچار نوعی از سردرگمی هم بکند.

به همین خاطر تصمیم داریم تا در این مقاله شما را با بهترین کتاب فروشی های مشهد آشنا کنیم. پس با ما در مقاله کتابفروشی های مشهد همراه باشید.

 

بهترین کتاب فروشی های مشهد

در خراسان رضوی و مخصوصا در شهر مشهد، فروشگاه های کتاب زیادی وجود دارند. به همین خاطر انتخاب فقط چند مورد از بهترین کتاب فروشی های مشهد برای این لیست کار سختی بود. اما ما با تکیه بر تجربه چند ساله خود و در نظر گرفتن نظرات مشتریان و ترکیب کردن این دو مورد با هم توانستیم لیست بهترین کتاب فروشی های مشهد را تهیه کنیم.

جریان کتاب:

جریان کتاب به عنوان یکی از کتاب فروشی های آنلاین در مشهد  با بیش از چندین سال سابقه در حوزه کتاب یکی از بهتین کتاب فروشی های مشهد است. این مجموعه سابقه همکاری با موسساتی مانند مؤسسۀ فرهنگی‌انتشاراتی کتاب‌پردازان را دارا میباشد.

مجموعه جریان کتاب با داشتن بیش از 2000 عنوان کتاب در انبار خود میتواند نیازهای شما را در حوزه کتاب پاسخ دهد. این مجموعه که با داشتن کادری حدودا 10 نفره و با سرمایه بسیار کم و شخصی شروع به فعالیت در حوزه کتاب کرده است همچون یک ستاره در آسمان شرق کشور ایران میدرخشد.

 

کتاب فروشی های مشهد

 

برای دیدن و جست و جو در کتاب های سایت جریان کتاب میتوانیداز قسمت سرچ (جست و جو) در بالای صفحه استفاده نمایید. همچنین برای آشنایی بیشتر با این مجموعه پیشنهاد میکنیم ویدئو زیر را مشاهده نمایید.

نکات مثبت خرید از مجموعه جریان کتاب

  • موجود بودن بیش از 2000 کتاب
  • نمایندگی انتشارات معروف و معتبر
  • گارانتی اصل بودن تمام کتاب ها
  • پیک رایگان و سفارش 24 ساعته کتاب در مشهد
  • تهیه کتاب به صورت کلی
  • تهیه کتاب به صورت جزئی
  • تامین و انتخاب کتاب برای همایش ها و مراسمات شما

آدرس مجموعه جریان کتاب: مشهد، ویلاشهر، امام رضا 17، پلاک 17، سوله سمت چپ

شماره تماس با مجموعه جریان کتاب

برای تماس با مجموعه جریان کتاب میتوانید از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید.

09150532819

شبکه های اجتماعی جریان کتاب

ما در مجموعه جریان کتاب در شبکه های اجتماعی نیز حضور داریم. برای پیدا کردن ما کافیست جریان کتاب را در شبکه های اجتماعی جست و جو کنید.

 

جریان کتاب در ایتا جریان کتاب در تلگرام

 

ساعت کاری مجموعه جریان کتاب

جریان کتاب به عنوان یکی از فروشگاه های آنلاین کتاب در مشهد ساعت کاری ندارد و میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به سایت جریان کتاب نسنبت به سفارش کتاب خود اقدام نمایید.

آدرس کتاب فروشی در مشهد

آدرس کتابفروشی های مشهد به همراه شماره تلفن آن‌ها سؤالی است که خیلی از شما کاربران عزیز در تماس‌هایتان از ما پرسیده‌اید. ما در این صفحه برای شما در کتابفروشی آنلاین جریان کتاب مشخصات، شماره تماس، آدرس، نام، موضوع فعالیت و دیگر اطلاعات انتشارات‌ها و کتاب فروشی های مشهد را قرار می‌دهیم تا دیگر راحت‌تر به خواسته‌تان برسید.

نام، تلفن و آدرس کتابفروشی های مشهد

نام آدرس تلفن موضوع فعالیت
 انتشارات آخ جون كتاب بلوار آزادي آزادي 89 خ امام هادي بين 18 و 20 جنب بانك ملي 09350561414
 انتشارات آواي رعنا – آقاي محرابي صياد شيرازي  2 مجتمع ياقوت كانتر كتاب 09155180929
 آقاي اشرفي نسب بيهق 18 انتهاي بن بست سقاحتي پ 30 09359353915
 آقاي اصغری  انتشارات قلم آذین گنجينه طبقه بالا 05132244144
09151201962
 آقای خوش گفتار پاساژ فيروزه ط پايين ژ 8 05132253088
 آقای عربیان طرقبه صاحب الزمان 5 پ 29ہ 09155067625
 خانم جاوید ( ناجی ) بلوار وكيل آباد دانشجو يك ساختمان رز پ 94 واحد  يك 09155225729
 خانه تجربه – آقاي زهير قدسي هفت تير 23 نرسيده به ميدان ويلا پ 58 05138938185
 فروشگاه ارشاد – آقاي امينا قاسم آباد بين شريعتي 8 و 10 05136619835
کتابفروشی دانش شرقی (فاپکا)  خیابان هفده شهریور 2 – بعد از شهید حنایی 21 05133415490

 

نظر شما در مورد کتاب فروشی های مشهد چیست؟! به نظر شما کدام کتاب فروشی دیگر در مشهد میتواند در یست کتاب فروشی های مشهد قرار گیرد!؟! آیا شما سابقه خرید از لیست کتاب فروشی های مشهد که ما معرفی کردیم خرید کرده اید !؟ تجربه شما چطور بوده است؟!

3 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.